Home > Dagbok > Sommar… utan sol?

Sommar… utan sol?

Så, ja. Det är kallt. Jag var på min flickvänns land nu i förra veckan. Alla andra satt där i klänning och t-shirt och jag satt med fyra jackor och frös. Jag frös och det är “sommar”. Ja! Jag klagar. Man ska inte frysa på sommaren. Just nu har jag stängt fönstret för jag blev kall när det var öppet! Sitter till trots i shorts… med en matschande tjocktröja. Fashion is clearly my strong side.

Jag sitter och söker jobb… och skäms lite för jag har missat mina två senaste besök hos min psykolog. Jag vet, what a bastard. Lär inte få se hans ansikte igen förrän i augusti. Men jag tror jag överlever.

Det enda som är bra med den här sommaren är väl att jag inte pluggar för en gångsskull. Såå vad har jag nu underhållt mig med? Spel, i massor. Spelade klart Fable 3 igår. Tog bara 11 timmar… så det är lite kass och jag är lite besviken på slutet men överlag, ett av de bästa spelen inom dess genre hittills, tycker jag i alla fall. Ironiskt nog har jag inte spelat klart tvåan… lite för att trean var bättre också. För er som inte vet vad fan Fable är så kolla webhallen. Seriöst, do it. Eller bara… glo på trailers här —> http://www.gametrailers.com/search.php?s=fable, awesome hemsida för övrigt.

 

 

Categories: Dagbok Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment