Varning för sexuella inslag

Så sommaren var, hösten gick och vintern är.

Jag hatar vintern… eller snarare hatar jag det kalla och älskar det vita. Jag var förkyld i 6 veckor, blev frisk bara för att få en ny förkylning 2 veckor senare och det är ungefär där vi sitter nu med halsduk om halsen och högar av pappersdukar.

Bara för att uppdatera om vad som hänt så är det slut med flickan sedan 4 månader tillbaka. Efter jag var ihop med henne hade hon lyckats få mig att gå upp 1 Kg. När jag sa det till henne så gjorde hon stora ögon mot mig och sa “bara 1 Kg?!” så, hon var lite busted angående mina misstankar om att hon försökt göda mig. Vilket hon ju faktiskt lyckades med fast inte så bra som hon tänkt antar jag.

Anyways, det är ganska skönt att det är slut.. faktiskt. Vi bråkade mycket om struntsaker och känslorna i alla fall för mig började falna. Hela sommaren var som ett enda stort gräl. Förutom när vi var på landet. Det var verkligen enda stället vi inte grälade på. Bort från all elektronik, politik och vänner.

Första veckorna kändes det grymt ovant att vara singel igen. Att sova ensam, inte åka hem till flickan på helgerna utan jag fann mig rastlös. Så jag började hänga med mitt gamla kompisgäng igen och det gick ju som det gick. Nattklubbar varenda helg både fredag och lördag. Mest var vi på stureplan och så höll jag på i tre månader. Träffat en hel del nya tjejer men ingen jag är intresserad av annat än som vänner. Råkade skaffa mig en kk på något vänster för 2 månader sedan. I förra veckan träffade jag dock en jättesöt tjej som är en bekant till en vän och vi har dejtat ganska mycket sedan förra helgen. Jag gillar henne verkligen. Vi hade sex för första gången i söndags men det var ganska misslyckat. Storleksmässigt inte helt kompatibla ^^ eller vad man ska säga. Hon var väldigt liten och hon hade ont under samlaget men mest efteråt. Och då hade vi inte haft sex längre än i 20 minuter och hon var väldigt blöt. Känns hemskt om jag skadar henne under sex så jag vet inte riktigt hur man ska göra.

Och nu blev det en massa sexprat i den här posten men what the hell. Don´t wanna know – don´t read.

I alla fall. Jag väger ungefär samma som vanligt. Blivit av med 2 Kg sedan jag blev singel. Tror det kan ha mycket med att göra med min livsstil som det varit nu. Jag är nästan aldrig hemma utan jag är runt precis hela tiden och jag har slutat med kolhydrater. Äter mest grönskaker, frukter och proteinrik mat som fisk. Ett tag åt jag mest päron och äpplen hela dagarna, speciellt när vänner ska fika med mig och jag äter onyttiga saker för att de inte ska reagera utan se att jag äter. Märkt att de tittar konstigt på mig när jag hoppar över lunchen så jag har börjat ta med frukt eller mindre macka till skolan. Resultatet av det är just det jag önskat, de är mest förvånade över att jag är så smal när jag kan äta så onyttigt. Jag får dock alltid en viss ångest eller skuldkänslor efter jag äter något jag inte borde men jag måste samtidigt göra det för att de inte ska ´go nuts´ på mig.

Jag vet inte om jag ens kan bli nöjd över min vikt. Det är liksom.. “bara” 1 Kg till men så fortsätter jag bara. Jag tror att det är bra, till trots, att jag har så många vänner som håller koll på mig och att jag tvingas äta även om det bara är för att de inte ska upptäcka att jag har ett problem. Utan dem hade jag antagligen ätit mindre. Mitt ex som fick mig att gå upp 1 Kg är ändå ett bevis på det.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment