Home > Dagbok > Update sommar

Update sommar

Så sommaren är snart slut och jag pluggar inför en tenta… Så det suger. Jag har dock fått ett nytt jobb och det verkar toppen så jag ser fram emot det.

Annars så går det väl lite knackligt eller vad man ska säga med min tjej. Vi bråkar mycket och har oss. Det blev bättre när vi spenderade tid tillsammans på hennes föräldrars landställe. Längtar faktiskt tillbaka till det. Vakna av att ha en flicka bredvid är nog det mysigaste som finns.

Så vad mer.. jag har badat och solat och ah. Grillat, blivit full och hela den biten. På grund av mina sommarkurser på SU kunde jag inte vara helt ledig dock och de 3 veckor jag var helt fri var jag sjuk på >_<

Just nu är jag hungrig. 2 ägg, sallad med majs och strömming till middag. Så jag ska göra lidandet kort och gå och sova.

Categories: Dagbok
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment