Home > Anorexia, Dagbok > Flickvännen göder mig

Flickvännen göder mig

Såå min flickvän, Amanda, har smått kommenterat min vikt och val av kost. Det var kanske bara var en tidsfråga men ändå.

Min vikt har lite smått pendlat upp och ned ett kilo. Det stör mig. Men jag har ändå en ganska stadig nivå, det går aldrig över det där kilot. Och nu vill jag ned ett snäpp till, alltså ned ett kilo. Jag tänker att jag kanske kommer att vara nöjd då… men jag vet att jag antagligen bara kommer att vilja gå ned ett till kilo och så ett till och sedan går det nog inte så mycket mer förrän jag kommer må piss.

Så tillbaka till att min flickvän klagar på min mat… hon gör pannkakor till mig som mer smakar som sockerkaka. You follow? Hon är så jävla söt som gör så, egentligen.

Categories: Anorexia, Dagbok
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment