Home > Anorexia, Dagbok > Sommarlov?

Sommarlov?

“Sommarlov”. Nu mina sommarkurser börjar. Woho, right?

Blah jag är stressad. och.. det var nog.. mest det.

Och jag har fått flickvän (och nej det var inte den tjejen jag spydde på på kryssningen). Utan en helt annan som jag raggade upp på krogen för ungefär 2-3 månader sedan. Vi har nu varit ihop i 2 månader så det är lite grymt. I alla fall om man varit singel i 2 år innan.

Sedan vi blev ihop har jag faktiskt mått bättre. Första dagarna var det dock inte alltför bra för jag åt saker jag annars inte brukar, som kött till exempel. Så jag blev dålig i magen ^^ nu har jag dock  gått tillbaka till min rutin igen vilket känns skönt och jag har börjat med min simning.

Efter jag blev ihop med Amanda har jag varit på två fester.. vilket är en dramatisk förbättring. Fattar du inte vad jag menar så läs tidigare inlägg.

Categories: Anorexia, Dagbok
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment