Home > Dagbok > Mina tre senaste helger

Mina tre senaste helger

Eftersom att jag var på väg ut senast jag skrev inlägg här så hann jag inte riktigt klargöra varför de senaste 2-3 veckorna varit.. som de varit. Grymt många fester. Varav jag bara blivit fullare och fullare.

Började med förrförra helgen, då det var fest på M5. Grymt kul men där blevslagsmål. Dagen efter det gick vi ut igen på GK där jag träffade en assöt kille från Korea. Han kunde ingen svenska och hans engelska var stökig men vi lyckades förstå varandra ändå.. typ. Så vi hamnade hemma hos honom där vi hade sex. Det sjuka var (förutom att jag följde med en helt främmande person hem) att jag fick näsblod när jag fick orgasm. How weird is that?!

I alla fall. Vi träffades en dag senare, en måndag, på natten, då gick vi gick ut för att ta en öl. Och IGEN hamnar jag hos honom vi vi har sex. Nästa dag har jag möte och jag VET att det är en heldag på 12 timmar men gaah. Han var äckligt snygg. Så med 1 timmes sömn gick jag direkt från honom till mitt möte. Det var så grymt jobbigt. Jag led på allvar. Nog om det. Jag kan dock säga att jag lärde mig dricka kaffe den dagen. 7 Koppar! Från att hata kaffe. Det är både desperat och bra jobbat.

Men min helvetiska vecka var inte över för snart kom helgen. Fest. Igen. Jag hånglade givetvis med alla. Och så var det kryssning och.. ja. Det var då jag blev alkoholförgiftad och spydde på den där tjejen, som höll mig sällskap i 10 timmar till jag kunde stå upp. Love you for it. Men nu skäms jag som fan. Så jag söp ingen denna helg. Jag var faktiskt nästan helt nykter. (Förutom två 5,5. or).

Så vad har jag lärt mig av dessa kaotiska helger? Sup mindre och följ inte med söta koreaner hem.

Categories: Dagbok
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment